Regn.

Skitväder ute, nästan alla tjejerna ska sticka till Sundsvall ikväll och festa, men jag orkade inte följa med. Måste bli kvitt min förkylning. Så jag sitter här alldeles ensam med min cola och lilla godispåse, FEEEST ;) Kollade nyss lite tågtider hem och så, 600 spänn kostar det fram och tillbaka, så det blir nog inte så många resor hem för mig :/ :) Men på höstlovet kommer jag iaf, fredag den 23:e oktober, då landar jag i den lilla byn smedjebacken. Så skriv in det i eran kalender gott folk för då jävlar :P
Nu ska jag ta det lite lugnt.

Tjooo.

Kommentarer
Postat av: Veronica K

Bor du där! Där gick jag på körskola. Tänk om man såg dig då. Kul, typ fint ställe.

2009-09-04 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0