Aj!

Jaha... kul dag! Vaknade kl halv 9 pga. att jag hade ont i magen, funderade på om jag var hungrig så jag gick upp och käka lite nudlar, men värken satt fortfarande kvar. Eller rättare sagt, den blev värre. Kring kl 12 så hade jag så fucking ont att jag visste inte vad jag skulle göra, kunde inte ligga, inte sitta, inte stå. Så jag fick ringa och väcka min gode vän Andreas så han fick skjutsa mig till Sundsvalls lasarett (smart som man är så tog man inte med sig bilen upp). Så har legat på lasarettet från kl 1 till 4 ungefär, men dom hittade inget fel, troligtvis något virus eller liknande som ställt till det lite för magen. Jag var helt inställd på att det var blindtarmen, och tror fortfarande att det va den som krånglade. Det var precis detta som hände för ca 1 och ett halvt år sedan när jag vart kvar i falun över 1 natt. Och jag som skulle träna inför framträdandet vi ska ha för våra klasskompisar imorgon, får se hur det blir med det. Vill iaf tacka Andreas så mkt som ställde upp och skjutsade mig =)

Ska iaf ta och vila lite nu, få se om jag orkar gå ner och träna lite senare!

Hade bra, på återseende.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jahaa, var det det ni gjorde... Vi såg er både åka o komma tillbaka, från vårt kök ;)

2009-08-30 @ 18:43:48
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0