Första "skoldagen" ...

Hallå där!
Tänkte börja blogga lite om skolan som jag börjat på nu med mera. Vill börja med att tacka min fina vän Emil " http://emilxandersson.blogg.se/ " Andersson för att han hjälpt mig med denna blogg. Mkt bra gjort, förrutom bilden då ;)
Jaha, då va första såkallade "skoldagen" gjord, började med en middag kl 16.00 uppföljt av en liten kort introduktion av rektorn på skolan. Som avslutning på kvällen så vart det lite underhållning utav en filur vid namn Ulf Lineberg, och såklart så tvingade han väl upp alla olika klasser att sjunga en låt, våran låt valdes ju såklart av tjejerna (vi är 2 killar och 12 tjejer i klassen så vi har inte så mycket att säga till om), så vi sjöng Främling med Carola *suck*, men det var väl kul =)
Ska ta och lägga mig nu, blir en heldag imorgon som börjar 07.30 och håller på tills sena kvällen.

Hörs imorn folket!

Auf Wiedersehen.


Kommentarer
Postat av: Emil Andersson

Haha klockrent ; ) Checka min blogg, har en sjukt kul historia där som jag fick höra idag :D haha!

2009-08-25 @ 13:54:14
URL: http://emilxandersson.blogg.se/
Postat av: Linn

Lycka till :)

2009-08-25 @ 22:32:33
Postat av: Anonym

Bilden är fin ;*

2009-08-27 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0