Yeah!

Lär väl börja skriva lite igen då, tröttnade ganska fort på detta, haha! Men men får väl ta att fortsätta skriva lite även fast det känns som att jag kommer skriva lite samma sak här varje dag ^^ Vill iaf börja med att gratulera min mycket goda vän och föredetta klasskompis till kontraktet med Mora IK den kommande säsongen!

http://www.hockeyallsvenskan.se/nyheter/visa_nyhet.php?n=1268

Helgen då? Jo den har varit ganska lugn, vi hade en liten fest i fredags där killarna skulle klä ut sig till tjejer och så tvärtom. Lite kul va det iaf, haha! Jag höll mig lugn och drack bara några 3.5:or och någon shot. Men festen spårade väl ur kl 22.00 ungefär då dem flesta vart för fulla, spydde ner en stuga och lite annat :)
Idag blir också en väldigt lugn dag, dom flesta andra killarna har stuckit iväg till Boda Borg och skulle leka lite, men har inte tid att följa med för måste hitta på en låt tills imorgon som jag ska sjunga. Svårt att hitta på bakgrundsmusik så därför kan det bli lite klurigt att hitta på vad man ska försöka sig på.
Måste köra igång med träningen imorn igen, vilat alldeles för länge nu, bla. pga att jag varit sjuk.
Nu ska jag snart ta och laga mat, fåse vad som händer sen.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: susanna

du äter ju bara pizza

2009-09-13 @ 16:35:13
URL: http://hejsusannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

(y)

2009-09-13 @ 18:32:31
URL: http://linnnoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0