Äntligen!

Äntligen måndag igen, haha! Vi började dagen med ett danspass, började träna lite koreografi från en musikallåt, high school musical 1 "We're all in this together" kanske dom flesta känner igen :) Gick väl sådär, får se vart det leder. Sedan vart det lite genomgång inför framträdandet inför klasskompisarna vi skulle göra senare på dagen.
Ja.... så va plötsligt "the moment of truth" där, dom drog lott om ordningen vi skulle sjunga, för ingen ville börja ^^
Jag fick väl gå ut som nummer 3, nervös som ett as, tänkte lägga mig ner och dö där ett tag. Men det gick faktist över förväntan, men ändå långt ifrån vad jag kan. Så jag är så fruktansvärt glad och lättad över att jag verkligen gjorde det, känns hur bra som helst nu. Så det är vi nöjda med :)
Nu ska jag ta att leta på daniel, sen blir det väl middag om en halvtimme och efter det lite innebandy.

See yaa later, alligator! Ungefär något sånt där ^^

Kommentarer
Postat av: ponny

du är så duktig så :P

2009-09-01 @ 20:03:51
Postat av: Emil Andersson

Nya rockstar killen du eller ; )

2009-09-02 @ 15:30:06
URL: http://emilxandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp nåt så man får höra hur du sjunger

2009-09-03 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0