Lång dag!

Hallå där.
Idag har det hänt ganska mycket, dagen börjades med en lång information av rektorn, kommunalråd, och en elev från förra året som berättade lite om hur det va att gå på skolan. Sedan så skulle vi presentera oss för alla andra i klassen, och det måste ju vara det värsta som finns, men det gick väl rätt bra ändå :) Promenerade senare på dagen till den såkallade "vikbron" där vi grillade lite korv, efter ett tag kommer killen från linköping dit med en systemkasse och hade dragit i sig 12 öl på vägen dit, andra dagen! Undra hur länge lilla niklas blir kvar på skolan ^^ haha! När vi kommit tillbaka så spelade vi lite innebandy, jag lyckades väl snubbla in 3 mål under första "perioden" så vi ledde med 3-0, men sedan så utgick en av damerna i laget så vi vart en mindre, sen gick det som det gick :) Nu sitter jag iaf här på rummet, nyss duschat och är alldeles slut, hållt igång från 07:00-21:00 så känner att jag skulle behöva sova lite nu. Ska försöka lägga in någon bild på mitt rum om jag får det att fungera ^^

Hörs imorn gott folk.

bonsoir.


Kommentarer
Postat av: Emil Andersson

Lilla målspottarn ; ) Och bonus poäng på killen med kassen! haha!

2009-08-25 @ 21:49:33
URL: http://emilxandersson.blogg.se/
Postat av: Kvinnan

Heeeej baby! vad går du nu för skola?? lever kollektiv livet igen eller? men du måste väl erkänna att det ALDRIG kommer komma ett sånt trevligt kollektiv liv som du levde med mig hehe

2009-08-25 @ 22:38:10
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/
Postat av: ponlöv

och du drack inget ? =( trodde jag inte om dig :(

2009-08-26 @ 15:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0