Hej och välkommen till fränsta

Va nyss upp till macken med 2 polare, och vad hittar man inte där nu när man är i norrland om inte 2 epatraktorer, och några volvon. Sen mitt i alltihopa så var den en frän kille i en röd framhjulsdriven volvo som gjorde en burnout, GUUUD va imponerad jag blev ;) haha. Detta måste ju vara ett skämt, och jag som trodde att jag hade fyttat från världens ände, jag har nog snarare flyttat till den istället :P Men den enda krogen som finns här har ju iaf öppet till 10 på kvällen så då har man ju helgen räddad, HAHA! Jaja men får väl nöjja sig med att skolan är toppen iaf :P

Sova snart :) så hade fint!

Kommentarer
Postat av: Emil Andersson

KLOCKRENT! hahaha!

2009-09-04 @ 23:48:47
URL: http://emilxandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0