mmmmmmmmmmmmh!!

Sitter och käkar just nu, har inte gjort så mycket idag. Lirat lite innebandy med daniel och sjungit lite! Blir lugnt ikväll, film och lite mys :) Äter lite kugmat, lyssnar på chris daughtry och kollar på solnedgången! Utsikten från mitt fönster, kan det bli bättre? ;) Här kommer lite bilder.

Solnedgången från mitt fönster, fränstas slalombacke btw :P

Solnedgång


Käket för kvällen, ris, nuggets, sweet chili sås och en norrlands guld
3.5, kan det bli bättre? ;)

Mat

Sundsvall ikväll då kanske, nu ringde tjejerna och tjåla. Får se hur jag gör!
Hade fint så länge :)

Kommentarer
Postat av: Maja

vaa, galen utsikt. vad ser jag? de fula röda stugorna och villaområdet bakom. tjoho :P

2009-09-30 @ 21:41:34
URL: http://majalinnea.blogg.se/
Postat av: buy essay

The picture of a sunset is definitely better than that of a food.

2011-11-21 @ 21:06:46
URL: http://essayshelp.org/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0